OBCHODNÍ PODMÍNKY
Provozovatel Fitclub Cross Body MT s.r.o,
Jednatel Bc Markéta Turečková
Provozní: Bc Markéta Turečková
SÍDLO: Roztylská 1860/1, Chodov, 148 00 Praha
IČO: 05427754
DIČ: CZ05427754
PROVOZOVNA: Pionýrů 839, Místek, 738 01 Frýdek-Místek
Telefon: 733 221 746
dále jen FitclubMT
vydává tyto obchodní podmínky (dále jen „Obchodní podmínky“):
I. Úvodní ustanovení
1. Tyto Obchodní podmínky jsou platné pro nákup služeb a zboží
nabízených FitclubMT a blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti
FitclubMT a jeho zákazníků
2. Zákazník je povinen seznámit se s těmito Obchodními podmínkami a
Reklamačním řádem (jak je specifikován níže), které jsou uvedeny na
internetové adrese (http://www.fitclubmt.cz/) a současně na recepci
FitclubMT.
3.Zákazník FitclubMT je osobně plně zodpovědný za své zdraví a
bezpečnost. FitclubMT nenese za případnou újmu na zdraví či majetku
odpovědnost.FitclubMT nenese žádnou odpovědnost za zranění, které si
zákazník přivodí nesprávným používáním zařízení, strojů nebo pomůcek.
Před zahájením tréninku se prosím nechte poučit kvalifikovanými
pracovníky, abyste předešli případným chybám při tréninku a zraněním.
Rezervací v rezeračním systému zákazník projevuje svou souhlas s těmito
podmínkami.
II. Prodej služeb a zboží v prostorech FitclubMT
1. Aktuální nabídka zboží a služeb FitclubMT, včetně cen za dané služby
a zboží, je k dispozici v obchodních prostorech FitclubMT na adrese:
Pionýrů 839, Místek, 738 01 Frýdek-Místek a současně na internetové
adrese FitclubMT.
2. FitclubMT může u jednotlivých služeb stanovit konkrétní podmínky pro
jejich poskytování, a to zejména s ohledem na kapacitu, věkovou skladbu
účastníků, formu úhrady apod. O těchto dalších podmínkách bude Zákazník
před zakoupením služby jasným a srozumitelným způsobem informován.
3. Zákazník má možnost za služby a zboží platit prostřednictvím platební
karty, kartou multisport nebo hotově na recepci FitclubMT, má-li na
zákaznickém účtu uložen Deposit (jak je specifikován níže), a to alespoň
ve výši odpovídající hodnotěkupované služby.
III. Zákaznický účet, depozit, členství, permanentka
1. Zákazník si zřizuje u FitclubMT zákaznický účet. Zákaznický účet bude
Zákazníkovi zřízen po vyplnění registračního formuláře, a to s ohledem
na povinná pole, a předání/doručení tohoto formuláře Sportcentru.
Zákaznický účet – registraci lze také zřídit online potvrzením
aktivačního e-mailu. Po založení účtu si může Zákazník na zákaznický
účet vložit peněžitou částku (dále jen „Depozit“), minimálně ve výši
150,- Kč.
2. Vklad na Depozit ve výši 150,-Kč se provádí úhradou v
hotovosti, platební kartou na recepci FitclubMT nebo prostřednictvím
platební brány. Vklad na Depozit není možné učinit prostřednictvím
benefitních poukazů.
Depozit lze využít k úhradě veškerých služeb a zboží nabízených
FitclubMT, mimo služby osobního trenéra.
Dle výše dobitého kreditu viz. ceník
poskytující slevové benefity na vybrané zboží a služby dle aktuálního
ceníku FitclubMT. Zákazník má přístup ke stavu svého zákaznického účtu.
O aktuální výši Depozitu na
zákaznickém účtu se může Zákazník informovat také ve FitclubMT.
FitclubMT zasílá automaticky na e-mail Zákazníka výpis o stavu Depozitu
a dále s předstihem 14 dnů informační e-mail o konci platnosti Depozitu.
3. Zakoupenou permanentku je Zákazník povinen vyčerpat do stanoveného
data platnosti, které je Zákazníkovi sděleno při nákupu permanentky. Po
uplynutí doby dle předchozí věty skončí platnost permanentky. Platnost
permanentky lze ve odůvodněných případech na základě písemné žádosti
klienta na e-mail
[email protected] s odůvodněním a prokázáním vážného
důvodu může být platnost permanentky prodloužena.
4. Zákazník má možnost vstupovat na svůj zákaznický účet přes webové
rozhraní na adrese fitclubmt.cz/rezervace . Po přihlášení, které se
uskuteční zadáním platného uživatelského jména a hesla, má Zákazník
možnost rezervovat, a případně i hradit si jednotlivé služby nebo
permanentku. Dále je možné v zákaznickém účtu přes webové rozhraní
administrovat zadané kontaktní údaje. Jestliže bude mít Zákazník
jakékoli problémy s přihlášením na svůj zákaznickýúčet či s rezervací,
informuje o této skutečnosti bezodkladně recepci FitclubMT.
IV. Nákup služeb prostřednictvím přímé úhrady od zaměstnavatele
1. FitclubMT umožňuje zákazníkům nákup služeb také přímou úhradou za
služby, poskytovanou zaměstnavatelem, na základěvystavené faktury.
Konkrétní podmínky pro využití služeb stanoví FitclubMT. O těchto
dalších podmínkách bude Zákazník před zakoupením služby jasným a
srozumitelným způsobem informován. Takto uhrazené prostředky není možné
vložit na Depozit Zákazníka.
V. Rezervace
1. Zákazník si může rezervovat aktivity FitclubMT (dále jen
„Rezervace“), pokud má u FitclubMT zřízen zákaznický účet, na kterém je
složen Depozit ve výši odpovídající ceně jednotlivé aktivity nebo tuto
aktivitu přímo hradí.
2. Rezervaci je možné učinit osobně na recepci FitclubMT, přes webové
rozhraní po přihlášení do zákaznického účtu a/nebo telefonicky (po
provedení ověření identifikace Zákazníka).
3. Po provedení rezervace bude Zákazníkovi blokován deposit ve výši
odpovídající ceně sportovní aktivity, s čímž Zákazník provedením
rezervace souhlasí. Na tuto skutečnost bude Zákazník současně upozorněn
před provedením rezervace.
4. Rezervace se považuje za závaznou objednávku dané služby.
5. Sportcentrum stanoví storno poplatky 50% z ceny služby 6
hodin před zahájením rezervované lekce.
6. Rezervace může být zrušena telefonicky na kontaktním telefonním čísle
FitclubMT, osobně na recepci FitclubMTči elektronicky přes klientský
účet. Ve všech přípustných formách storno rezervace je případně storno
poplatek účtován. V případě chybné rezervace a jejího storna v časech,
kdy je účtován storno poplatek, může Zákazník podat písemnou žádost na
e-mail
[email protected] o neúčtování storno poplatku za podmínky, že
v daný den Zákazník absolvoval a řádně uhradil službu, která je
předmětem storno poplatku, a to v jiném čase. FitclubMT posuzuje
oprávněnost žádosti Zákazníka.
VI. Prodej zboží a služeb přes internet
1. Veškeré objednávky podané prostřednictvím rezervačního systému
FitclubMT jsou považovány za závazné. Podáním rezervace Zákazník
stvrzuje, že se seznámil s Reklamačním řádem a těmito Obchodními
podmínkami, a že s obojím souhlasí.
2. Rezervace je závazným návrhem kupní smlouvy či smlouvy na dodání
služby (dále jen „Smlouva“). Smlouva vzniká přijetím objednávky.
Přijetím objednávky se rozumí zaslání „Potvrzení přijetí k dalšímu
zpracování“, které je zasíláno FitclubMT automaticky na e-mail Zákazníka
a zároveň je uloženo v databázi FitclubMT.
3. Smlouvu je možné uzavřít v českém jazyce.
4. Podmínkou platnosti elektronické rezervace je vyplnění veškerých
předepsaných údajů a náležitostí, uvedených v příslušném formuláři,
který se automaticky zobrazí na internetové stránce související s
dodávkou konkrétní služby podle výběru Zákazníka. Místem dodání služby
je adresa provozovny FitclubMT.
5. Před zasláním rezervace FitclubMT je Zákazníku umožněno zkontrolovat
a změnit údaje, které do rezervace vložil, a to i s ohledem na možnost
zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do rezervace.
6. Smlouvy jsou po svém uzavření FitclubMT archivovány v elektronické
formě a jsou přístupné pouze tomuto FitclubMT.
Platební podmínky
V internetovém rezervačním systému FitclubMT existují následující volby
způsobu platby za kupované zboží nebo služby: Platební kartou, hotově na
recepci FitclubMT
Odstoupení od smlouvy
1. Pro účely uplatnění práva na odstoupení od Smlouvy je třeba, aby
Zákazník o svém odstoupení od smlouvy FitclubMT informoval, a to formou
dopisu zaslaného prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na
kontaktní adresu FitclubMT, nebo e-mailovou adresu:
[email protected]
nebo jiným vhodným způsobem (osobně ve FitclubMT).
2. Pokud Zákazník odstoupí od Smlouvy, vrátí mu FitclubMT bez zbytečného
odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy mu bylo doručeno oznámení o
odstoupení od smlouvy, částku zaplacené kupní ceny za službu,bez DPH.
Pro vrácení platby FitclubMT použije stejný platební prostředek, který
použil Zákazník pro provedení počáteční transakce, pokud Zákazník v
odstoupení od smlouvy neuvede jinak. Pro vrácení platby, kterou Zákazník
provedl prostřednictvím platební karty, se použije platební prostředek,
kterýZákazník uvedl v odstoupení od smlouvy. V žádném případě tím
Zákazníkovi nevzniknou další náklady.
Reklamace
1. Případné reklamace budou vyřízeny v souladu s Reklamačním řádem
FitclubMT a právním řádem platným v ČR.2. Reklamační řád FitclubMT je
nedílnou součástí těchto Obchodních podmínek.
Ostatní ustanovení
1. FitclubMT si neúčtuje žádný poplatek za použití prostředkůkomunikace
na dálku.
2. Ceny uváděné u jednotlivých druhů zboží/služeb jsou platné k okamžiku
odeslání objednávky Zákazníkem FitclubMT.
3. Odesláním elektronické rezervace Zákazník bez výhrad akceptuje
veškerá ustanovení Obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání
objednávky, jakož i v den odeslání objednávky platnou cenu
objednanérezervace uvedenou v ceníku FitclubMT.
VII. Ochrana osobních údajů
1. Při zpracování osobních údajů se FitclubMT řídí nejen podle zákona č.
101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ale nakládání s osobními údaji
přizpůsobujeme i Nařízení (EU) 2016/679, tj. obecnému nařízení o ochraně
osobních údajů, které je účinné od 25.5.2018 a je všeobecně známé pod
zkratkou GDPR. Prohlášení o zpracování osobních údajů je k dispozici v
sekci „Soukromí“ na adrese fitclubmt.cz/rezervace.
IX. Závěrečná ustanovení
1. Tyto Obchodní podmínky FitclubMT jsou účinné od 1.12.2020 a jsou k
dispozici na recepciFitclubMT a na internetových stránkách FitclubMT
Bc. Markéta Turečková, provozní
REKLAMAČNÍ ŘÁD
Provozovatel Fitclub Cross Body MT s.r.o,
Jednatel Bc Markéta Turečková
Provozní: Bc Markéta Turečková
SÍDLO: Roztylská 1860/1, Chodov, 148 00 Praha
IČO: 05427754
DIČ: CZ05427754
PROVOZOVNA: Pionýrů 839, Místek, 738 01 Frýdek-Místek
Telefon: 733 221 746
dále jen FitclubMT nebo „prodávající“),
vydává s účinností od 1.12.200 tento reklamační řád pro účely prodeje
služeb (dále jen „Reklamační řád“):
I. Všeobecná Ustanovení
1. Reklamační řád je nedílnou součástí Obchodních podmínek FitclubMT.
Reklamační řád stanovuje postup při reklamaci služeb zakoupených v rámci
internetového prodeje nebo dobití kreditu na aktivity sportovního centra
(dále jen „zboží“ či „výrobek“).
2. Definice pojmů obsažené v tomto Reklamačním řádu, mají přednost před
definicemi pojmů v Obchodních podmínkách. Pokud tento Reklamační řád
pojem nedefinuje, použije se definice pojmu uvedená v Obchodních
podmínkách. Pojmy neuvedené v tomto Reklamačním řádu či Obchodních
podmínkách se vykládají ve významu podle platné právní úpravy České
republiky.
3. Zákazník (dále také jako „kupující“) je povinen seznámit se s tímto
Reklamačním řádem a Obchodními podmínkami ještě před objednáním zboží či
služby.
II. Reklamace
1. Prodávající odpovídá za vady zboží nebo služeb, které se projeví v
zákonné záruční době, která počíná běžet ode dne převzetí zboží či
poskytnutí služby (dále též jen jako „záruční doba“, „záruka“ nebo „doba
odpovědnosti za vady“).
2. Dojde-li ke zrušení sportovní akce, na které si zákazník jižzakoupil
vstupenku, bude Zákazníkovi vráceno vstupné na základězákazníkem
uplatněné řádné reklamace.
3. Podmínkou platnosti záruky je, aby kupující v době jejího trvání a
bez odkladu po zjištění vady zahájil reklamační řízení a vytkl vadu,
kterou na zboží/službě shledal.
4. Kupující je povinen pro účinné zahájení reklamačního řízení předložit
doklad o koupi zboží/služby nebo jiným způsobem prokázat vznik smluvního
vztahu.
5. Místem uplatnění reklamace je FitclubMT, přičemž reklamaci je možné
uplatnit osobně ve FitclubuMT nebo poštou či emailem.
6. Záruka se nevztahuje na vady, na které byla poskytnuta sleva.
7. Tímto Reklamačním řádem nejsou dotčena práva kupujícího, která se ke
koupi věci váží. Práva z vadného plnění je nutno uplatnit v souladu s
příslušnými právními předpisy.
8. Uplatní-li kupující reklamaci a vytkne tak prodávajícímu vady na
zboží/službě, sepíše o tom prodávající zápis, který obsahuje datum
zahájení reklamačního řízení, specifikaci zboží/služby, označení vadné
vlastnosti, způsob vyřízení reklamace požadovaný kupujícím, termín
vyřízení reklamace.
9. Kupující má právo na řádné odstranění uznané reklamované vady. V
případě uznané reklamace se do záruční doby nepočítá doba uplynulá ode
dne uplatnění práva z vadného plnění až do dne, kdy kupující po skončení
opravy byl povinen výrobek převzít.
10. Reklamační řízení musí být ukončeno do 30 dnů ode dne jeho zahájení,
a to včetně odstranění vady, jejíž reklamace byla uznána, pokud se
prodávající s kupujícím nedohodnou na delší lhůtě. Reklamační řízení
musí být ukončeno vydáním rozhodnutí o reklamaci, ve kterém bude datum a
způsob vyřízení reklamace, potvrzení o provedení opravy a době jejího
trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.
11. Na dárky a bonusy, které jsou poskytovány zdarma, nelze uplatnit
reklamaci.
Bc. Markéta Turečková