OBCHODNÍ PODMÍNKY
Provozovatel Fitclub Cross Body MT s.r.o,
Jednatel Bc Markéta Pávková
Provozní: Bc Markéta Pávková
SÍDLO: Roztylská 1860/1, Chodov, 148 00 Praha
IČO: 05427754
DIČ: CZ05427754
PROVOZOVNA: Pionýrů 839, Místek, 738 01 Frýdek-Místek
Telefon: 733 221 746
dále jen FitclubMT
vydává tyto obchodní podmínky (dále jen „Obchodní podmínky“):
I. Úvodní ustanovení
1. Tyto Obchodní podmínky jsou platné pro nákup služeb a zboží
nabízených FitclubMT a blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti
FitclubMT a jeho zákazníků
2. Zákazník je povinen seznámit se s těmito Obchodními podmínkami a
Reklamačním řádem (jak je specifikován níže), které jsou uvedeny na
internetové adrese (http://www.fitclubmt.cz/) a současně na recepci
FitclubMT.
3.Zákazník FitclubMT je osobně plně zodpovědný za své zdraví a
bezpečnost. FitclubMT nenese za případnou újmu na zdraví či majetku
odpovědnost. FitclubMT nenese žádnou odpovědnost za zranění, které si
zákazník přivodí nesprávným používáním zařízení, strojů nebo pomůcek.
Před zahájením tréninku je zákazník povinen nechat se poučit
kvalifikovanými pracovníky, aby bylo předcházeno případným chybám při
tréninku a zraněním.
Rezervací v rezeračním systému zákazník projevuje svou souhlas s těmito
podmínkami.
II. Prodej služeb a zboží v prostorech FitclubMT
1. Aktuální nabídka zboží a služeb FitclubMT, včetně cen za dané služby
a zboží, je k dispozici v obchodních prostorech FitclubMT na adrese:
Pionýrů 839, Místek, 738 01 Frýdek-Místek a současně na internetové
adrese FitclubMT.
2. FitclubMT může u jednotlivých služeb stanovit konkrétní podmínky pro
jejich poskytování, a to zejména s ohledem na kapacitu, věkovou skladbu
účastníků, formu úhrady apod. O těchto dalších podmínkách bude Zákazník
před zakoupením služby jasným a srozumitelným způsobem informován.
3. Zákazník má možnost za služby a zboží platit prostřednictvím platební
karty, kartou multisport nebo hotově na recepci FitclubMT, má-li na
zákaznickém účtu uložen Deposit (jak je specifikován níže), a to alespoň
ve výši odpovídající hodnotěkupované služby.
III. Zákaznický účet, depozit, členství, permanentka, platba Multisport
kartou
1. Zákazník si zřizuje u FitclubMT zákaznický účet. Zákaznický účet bude
Zákazníkovi zřízen po vyplnění registračního formuláře, a to s ohledem
na povinná pole, a předání/doručení tohoto formuláře elektronicky
FitclubMT. Zákaznický účet – registraci lze také zřídit online
potvrzením aktivačního e-mailu. Rezervace lze provádět pouze po složení
depozitu ve výši 150,-Kč, výše depozitu se mnůže měnit v návaznosti na
změnu ceníku. Složení depozitu je vyžadováno u každého klienta.
2. Vklad na Depozit ve výši 150,-Kč se provádí úhradou v
hotovosti, hotově na recepci FitclubMT nebo prostřednictvím platební
brány. Vklad na Depozit není možné učinit prostřednictvím benefitních
poukazů. Výše depozitu odpovídá ceně jedné lekce a řídí se aktuálním
ceníkem FitclubuMT.
Depozit lze libovolně navýšit a využít k úhradě veškerých služeb nebo
nákupu zboží nabízených FitclubMT.
3. Permanentku lze zakoupit online prostřednictvím platební brány
nebo v hotovosti na recepci FitclůubuMT.
Zakoupená pemanentka má danou dobu platnosti odvíjející se na základě
počtu vstupů. Zakoupenou permanentku je Zákazník povinen vyčerpat do
stanoveného data platnosti, které je uvedeno v ceníku FitclubuMT. Po
uplynutí doby čerpání skončí platnost permanentky. Platnost permanentky
lze v odůvodněných případech na základě písemné žádosti klienta na
e-mail
[email protected] s odůvodněním a prokázáním vážného důvodu
prodloužit.
4. Zákazník má možnost vstupovat na svůj zákaznický účet přes webové
rozhraní na adrese fitclubmt.cz/rezervace . Po přihlášení, které se
uskuteční zadáním platného uživatelského jména a hesla, má Zákazník
možnost rezervovat, a případně i hradit si jednotlivé služby nebo
permanentku. Dále je možné v zákaznickém účtu přes webové rozhraní
administrovat zadané kontaktní údaje. Jestliže bude mít Zákazník
jakékoli problémy s přihlášením na svůj zákaznickýúčet či s rezervací,
informuje o této skutečnosti bezodkladně recepci FitclubMT.
5. Členství lze sjednat na recepci FitclubuMT
podepsáním smlouvy o členství. Členství trvá 12 po sobě jdoucích měsíců.
V případě nemoci nebo o jiného závažného důvodu lze smlouvu s poplatkem
350,-Kč/měsíc přerušit. Smlouvu nelze jednostranně vypovědět.
6. Multisport kartou lze uhradit jednotlivý vstup na skupinové
lekce (jeden vstup denně) i měření na InBody (dvakrát za rok). Majitel
Multisport karty musí mít zřízen zákaznický účet na své jméno a složen
depozit v aktuální výši, dle ceníku FitclubuMT.
6. Cena jednotlivého vstupu, permanentky i členství se řídí aktuálním
ceníkem FcMT, ten je k dispozici na webových stánkách FcitclubuMT, nebo
se lze informovat přímo na recepci FitclubuMT.
IV. Nákup služeb prostřednictvím přímé úhrady od zaměstnavatele
1. FitclubMT umožňuje zákazníkům nákup služeb také přímou úhradou za
služby, poskytovanou zaměstnavatelem, na základě vystavené faktury.
Konkrétní podmínky pro využití služeb stanoví FitclubMT. O těchto
dalších podmínkách bude Zákazník před zakoupením služby jasným a
srozumitelným způsobem informován.
V. Rezervace
1. Zákazník si může rezervovat aktivity FitclubMT (dále jen
„Rezervace“), pokud má u FitclubMT zřízen zákaznický účet, na kterém je
složen Depozit ve výši odpovídající ceně jednotlivé aktivity nebo tuto
aktivitu přímo hradí.
2. Rezervaci je možné učinit osobně na recepci FitclubMT, přes webové
rozhraní po přihlášení do zákaznického účtu a/nebo telefonicky (po
provedení ověření identifikace Zákazníka).
3. Po provedení rezervace bude Zákazníkovi blokován deposit ve výši
odpovídající ceně sportovní aktivity, s čímž Zákazník provedením
rezervace souhlasí. Na tuto skutečnost bude Zákazník současně upozorněn
před provedením rezervace.
4. Rezervace se považuje za závaznou objednávku dané služby, rezervaci
lze bezplatně zrušit do šesti hodin před lekcí, pokuzd dojde ke zrušení
lekce v lhůtě kratší než šest hodin před začátkem lekce, dojde ke
spoplatnění storna.
5. FitclubMT stanoví storno poplatky 50% z ceny služby 6
hodin před zahájením rezervované lekce.
6. Pokud se klient neodhlásí ve stanoveném časovém rozmezí a nemá
složený depozit, bude mu modečten vstup z permanentky nebo při příštím
vstupu naúčtován celý v hotovosti.
6. Rezervace může být zrušena elektronicky přes klientský účet klieta.
Ve všech přípustných formách storno rezervace je případně storno
poplatek účtován. V případě chybné rezervace a jejího storna v časech,
kdy je účtován storno poplatek, může Zákazník podat písemnou žádost na
e-mail
[email protected] o neúčtování storno poplatku za podmínky, že
v daný den Zákazník absolvoval a řádně uhradil službu, která je
předmětem storno poplatku, a to v jiném čase. FitclubMT posuzuje
oprávněnost žádosti Zákazníka.
VI. Prodej zboží a služeb přes internet
1. Veškeré objednávky podané prostřednictvím rezervačního systému
FitclubMT jsou považovány za závazné. Podáním rezervace Zákazník
stvrzuje, že se seznámil s těmito Obchodními podmínkami, a že s nimi
souhlasí.
2. Rezervace je závazným návrhem kupní smlouvy či smlouvy na dodání
služby (dále jen „Smlouva“). Smlouva vzniká přijetím objednávky.
Přijetím objednávky se rozumí zaslání „Potvrzení přijetí k dalšímu
zpracování“, které je zasíláno FitclubMT automaticky na e-mail Zákazníka
a zároveň je uloženo v databázi FitclubMT.
4. Podmínkou platnosti elektronické rezervace je vyplnění veškerých
předepsaných údajů a náležitostí, uvedených v příslušném formuláři,
který se automaticky zobrazí na internetové stránce související s
dodávkou konkrétní služby podle výběru Zákazníka. Místem dodání služby
je adresa provozovny FitclubMT.
5. Před zasláním rezervace FitclubMT je Zákazníku umožněno zkontrolovat
a změnit údaje, které do rezervace vložil, a to i s ohledem na možnost
zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do rezervace.
6. Smlouvy jsou po svém uzavření FitclubMT archivovány v elektronické
formě a jsou přístupné pouze tomuto FitclubMT.
Platební podmínky
V internetovém rezervačním systému FitclubMT existují následující volby
způsobu platby za kupované zboží nebo služby: online platba pře platební
bránu, hotově na recepci FitclubMT
Zrušení účtu, odstoupení od "Smlouvy"
1. Pro účely uplatnění práva na odstoupení od Smlouvy je třeba, aby
Zákazník o svém odstoupení od smlouvy FitclubMT informoval, a to formou
dopisu zaslaného prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na
kontaktní adresu FitclubMT, nebo e-mailovou adresu:
[email protected]
nebo jiným vhodným způsobem (osobně ve FitclubMT).
2. V případě požadavku zrušení účtu, FitclubMT vrátí vložený depozit
zákazníkovi a zruší jeho registraci v rezervačním systému Fitclubu MT.
Zákazníkovi nevzniknou další náklady.
Reklamace
1. Případné reklamace budou vyřízeny v souladu s Reklamačním řádem
FitclubMT a právním řádem platným v ČR.2. Reklamační řád FitclubMT je
nedílnou součástí těchto Obchodních podmínek.
Ostatní ustanovení
1. FitclubMT si neúčtuje žádný poplatek za použití prostředkůkomunikace
na dálku.
2. Ceny uváděné u jednotlivých druhů zboží/služeb jsou platné k okamžiku
odeslání objednávky Zákazníkem FitclubMT.
3. Zřízením registračního účtu a odesláním elektronické rezervace
Zákazník bez výhrad akceptuje veškerá ustanovení Obchodních podmínek ve
znění platném v den odeslání objednávky, jakož i v den odeslání
objednávky platnou cenu objednané rezervace uvedenou v ceníku FitclubMT.
VII. Ochrana osobních údajů
1. Při zpracování osobních údajů se FitclubMT řídí nejen podle zákona č.
101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ale nakládání s osobními údaji
přizpůsobujeme i Nařízení (EU) 2016/679, tj. obecnému nařízení o ochraně
osobních údajů, které je účinné od 25.5.2018 a je všeobecně známé pod
zkratkou GDPR. Prohlášení o zpracování osobních údajů je k dispozici v
sekci „Soukromí“ na adrese fitclubmt.cz/rezervace.
IX. Závěrečná ustanovení
1. Tyto Obchodní podmínky FitclubMT jsou účinné od 1.12.2020 a jsou k
dispozici na recepciFitclubMT a na internetových stránkách FitclubMT
Bc. Markéta Pávková, jednatel firmy, provozní
REKLAMAČNÍ ŘÁD
Provozovatel Fitclub Cross Body MT s.r.o,
Jednatel Bc Markéta Pávková
Provozní: Bc Markéta Pávková
SÍDLO: Roztylská 1860/1, Chodov, 148 00 Praha
IČO: 05427754
DIČ: CZ05427754
PROVOZOVNA: Pionýrů 839, Místek, 738 01 Frýdek-Místek
Telefon: 733 221 746
dále jen FitclubMT nebo „prodávající“),
vydává s účinností od 1.12.200 tento reklamační řád pro účely prodeje
služeb (dále jen „Reklamační řád“):
I. Všeobecná Ustanovení
1. Reklamační řád je nedílnou součástí Obchodních podmínek FitclubMT.
Reklamační řád stanovuje postup při reklamaci služeb zakoupených v rámci
internetového prodeje nebo dobití kreditu na aktivity sportovního centra
(dále jen „zboží“ či „výrobek“).
2. Definice pojmů obsažené v tomto Reklamačním řádu, mají přednost před
definicemi pojmů v Obchodních podmínkách. Pokud tento Reklamační řád
pojem nedefinuje, použije se definice pojmu uvedená v Obchodních
podmínkách. Pojmy neuvedené v tomto Reklamačním řádu či Obchodních
podmínkách se vykládají ve významu podle platné právní úpravy České
republiky.
3. Zákazník (dále také jako „kupující“) je povinen seznámit se s tímto
Reklamačním řádem a Obchodními podmínkami ještě před objednáním zboží či
služby.
II. Reklamace
1. Prodávající odpovídá za vady zboží nebo služeb, které se projeví v
zákonné záruční době, která počíná běžet ode dne převzetí zboží či
poskytnutí služby (dále též jen jako „záruční doba“, „záruka“ nebo „doba
odpovědnosti za vady“).
2. Dojde-li ke zrušení sportovní akce, na které si zákazník již zakoupil
vstupenku, bude Zákazníkovi vráceno vstupné na základě zákazníkem
uplatněné řádné reklamace.
3. Podmínkou platnosti záruky je, aby kupující v době jejího trvání a
bez odkladu po zjištění vady zahájil reklamační řízení a vytkl vadu,
kterou na zboží/službě shledal.
4. Kupující je povinen pro účinné zahájení reklamačního řízení předložit
doklad o koupi zboží/služby nebo jiným způsobem prokázat vznik smluvního
vztahu.
5. Místem uplatnění reklamace je FitclubMT, přičemž reklamaci je možné
uplatnit osobně ve FitclubuMT nebo poštou či emailem.
6. Záruka se nevztahuje na vady, na které byla poskytnuta sleva.
7. Tímto Reklamačním řádem nejsou dotčena práva kupujícího, která se ke
koupi věci váží. Práva z vadného plnění je nutno uplatnit v souladu s
příslušnými právními předpisy.
8. Uplatní-li kupující reklamaci a vytkne tak prodávajícímu vady na
zboží/službě, sepíše o tom prodávající zápis, který obsahuje datum
zahájení reklamačního řízení, specifikaci zboží/služby, označení vadné
vlastnosti, způsob vyřízení reklamace požadovaný kupujícím, termín
vyřízení reklamace.
9. Kupující má právo na řádné odstranění uznané reklamované vady. V
případě uznané reklamace se do záruční doby nepočítá doba uplynulá ode
dne uplatnění práva z vadného plnění až do dne, kdy kupující po skončení
opravy byl povinen výrobek převzít.
10. Reklamační řízení musí být ukončeno do 30 dnů ode dne jeho zahájení,
a to včetně odstranění vady, jejíž reklamace byla uznána, pokud se
prodávající s kupujícím nedohodnou na delší lhůtě. Reklamační řízení
musí být ukončeno vydáním rozhodnutí o reklamaci, ve kterém bude datum a
způsob vyřízení reklamace, potvrzení o provedení opravy a době jejího
trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.
11. Na dárky a bonusy, které jsou poskytovány zdarma, nelze uplatnit
reklamaci.
Bc. Markéta Pávková